This is the default blog title

This is the default blog subtitle.

HelpDesk

HelpDesk

Servicii helpdesk pentru toate activitatile de birou: instalari software, configurari de echipamente, setari email, etc. pe baza unei platforme de ticketing online.

Helpdesk Telefonic are ca scop identificarea situatiei sesizate si reprezinta o prima incercare de solutionare a problemei de la distanta prin indrumarea utilizatorului, oferindu-i acestuia informatiile necesare pentru rezolvarea problemei. Colaborand cu noi, veti primi sfaturi si indrumari de la o intreaga echipa, special instruita in acest sens, care beneficiaza de o vasta experienta in helpdesk telefonic.

Helpdesk Remote presupune conectarea la statiile de lucru ale utilizatorilor sau la serverele centralizate de la distanta in scopul remedierii problemelor semnalate. Similara prezentei reale ale operatorului, utilizatorul poate observa in timp real, pe propriul monitor modalitatea de rezolvare a situatie sesizate, putand acumula cunostinte pentru o eventuala situatie de acelasi fel care poate aparea la un moment ulterior. Aceasta conectare se realizeaza utilizand o conexiune, de tip VPN, securizata complet. Costurile instalarii unui astfel de software pe statiile dvs. sunt suportate de noi.

Helpdesk OnSite presupune deplasarea specialistilor nostri la sediul dvs. in scopul rezolvarii sesizarii. In acest caz aceasta se realizeaza conform unui SLA (service level agreement) intr-un termen maxim stabilit de comun acord in functie de tipul sesizarii.