Externalizare. De ce ?

Coerenta si continuitatea in functionarea si  dezvoltarea  sistemelor informatice, mentenanta preventiva si nu corectiva, contactul permanent cu sistemul tau informatic, predictibilitatea costurilor (tarifare lunara fixa), reducerea costurilor cu personolului IT, consultanta si expertiza oferita gratuit, s.a.,

 

Portofoliu de servicii oferite:

  • Consultanta, audit IT si diagnoza;
  • Planificarea, organizarea si managementul sistemului informatic;
  • Evaluarea procesului de afaceri si managementul riscurilor.
  • Redresarea si continuitatea sistemelor dupa dezastre: back-up/CloudBackup;
  • Securizarea infrastructurii informatice;
  • Recuperare date in urma avarierii mediilor de stocare;
  • Centru de service si reparatii specializat Dell, Hp, Sony, Toshiba, Apple, Asus, Lenovo, Acer, Samsung ;
  • Implementare/configurare servere si servicii server;
  • Instalare si configurare aplicatii software;
  • Fiscalizare si instalare/mentenanta case de marcat;
  • Virtualizare servere si statii de lucru;
  • Cablare structurata tip date-voce, sisteme VPN (Virtual Private Networking);
  • Proiectare si cablare retele LAN/Wifi;
  • Personal specializat cu peste 15 ani experienta in domeniul IT.
  • Efectuarea de inspectii periodice in functie de necesitate;
  • Reprezentarea beneficiarului in relatiile cu tertii cu privire la departamentul IT;
  • Acord de confidentialitate a datelor informatice puse la dispozitie de catre beneficiar;

 

We make IT Happen.

Infrastructura

  • retele locale, intranet, vpn si internet;
  • virtualizare & cloud computing;
  • implementare si administrare servere;
  • colocare servere;
  • solutii back-up;
  • consolidare preventiva a infrastructurii;
  • mentenanta permanenta hard/soft;
  • solutii remote acces.

HelpDesk

Servicii helpdesk pentru toate activitatile de birou: instalari software, configurari de echipamente, setari email, etc. pe baza unei platforme de ticketing online.

Helpdesk Telefonic are ca scop identificarea situatiei sesizate si reprezinta o prima incercare de solutionare a problemei de la distanta prin indrumarea utilizatorului, oferindu-i acestuia informatiile necesare pentru rezolvarea problemei. Colaborand cu noi, veti primi sfaturi si indrumari de la o intreaga echipa, special instruita in acest sens, care beneficiaza de o vasta experienta in helpdesk telefonic.

Helpdesk Remote presupune conectarea la statiile de lucru ale utilizatorilor sau la serverele centralizate de la distanta in scopul remedierii problemelor semnalate. Similara prezentei reale ale operatorului, utilizatorul poate observa in timp real, pe propriul monitor modalitatea de rezolvare a situatie sesizate, putand acumula cunostinte pentru o eventuala situatie de acelasi fel care poate aparea la un moment ulterior. Aceasta conectare se realizeaza utilizand o conexiune, de tip VPN, securizata complet. Costurile instalarii unui astfel de software pe statiile dvs. sunt suportate de noi.

Helpdesk OnSite presupune deplasarea specialistilor nostri la sediul dvs. in scopul rezolvarii sesizarii. In acest caz aceasta se realizeaza conform unui SLA (service level agreement) intr-un termen maxim stabilit de comun acord in functie de tipul sesizarii.

Servicii Cloud

Acestea pot fi accesate de oriunde, sunt disponibile tot timpul si dispun de sisteme de backup. Exemple:

stocare date in cloud / Azure CloudBackup ;
servicii de aplicatii (email, gazduirea de site-uri);
servicii de platforma (servere virtuale, sisteme Office si CloudOffice, etc);

Dezvoltare website-uri

  • Design unic, care sa iti promoveze afacerea;
  • Panou de administrare a continutului (texte si imagini), usor de utilizat;
  • Integrarea de animatii in paginile website-ului, galerie foto si/sau video;
  • Formular de contact si/sau alte tipuri de formulare;
  • Sectiune de stiri sau blog cu posibilitate de comentarii din partea vizitatorilor;
  • Integrare harti Google si alte module la cerere;
  • Internationalizare site;
  • Optimizare pentru motoarele de cautare (On-Page Search Engine Optimisation);

business unlimited. TOTUL.intotdeauna ti se potriveste o singura marime

Abonamentul Business Unlimitedsolicita o oferta de pret

Acest abonament unic contine toate serviciile IT de care compania ta are nevoie.

Costul abonamentului este ofertat in functie de dimensiunea sistemului tau informatic.

Mentenanta si suport IT, securitate si siguranta,

Coerenta si continuitate !

Concentraza-te pe ceea ce este important, simplu, inovativ

We make IT Happen !

Solicita un audit IT GRATUIT !

transformam valoarea in profit

clientii nostri sunt intotdeauna multumiti !